joi, 23 ianuarie 2014

Buchetul de flori "Mi-e dor de tine"



                     Mi-e dor de tine!











 Mi-e dor de tine!





            370,00 lei
            (TVA inclus)

                        



Top of Form

Descriere: Buchetul Mi-e dor de tine iti aduce zambetul pe buze imediat ce-l privesti! 
Buchetul Mi-e dor de tine este format din 17 trandafiri multicolori.

 Daca esti plecat departe si ti-e dor de persoana iubita, acest buchet te aduce parca mai aproape de ea. Un gest frumos care sa-i reaminteasca cat de mult iti lipseste.

In stoc
Livrare GRATUITA in Bucuresti si in alte 60 orase

Taxa de transport pentru celelalte localitati este de 1,3 lei/km (distanta dus-intors), distanta fiind calculata fata de cea mai apropiata localitate in care avem livrare locala gratuita. 
Adauga acestui buchet accesoriile dorite:
  • FloriBomboane Merci + 69,00 lei = 439,00 lei
  • FloriTort de ciocolata + 199,00 lei = 569,00 lei
  • FloriJucarie de plus Urs mediu + 99,00 lei = 469,00 lei
  • FloriVaza medie + 79,00 lei = 449,00 lei

Pretul produsului Mi-e dor de tine! include o felicitare personalizata cu textul ales de Dumneavoastra. Livrarea se face prin curier propriu. Poza prezinta un buchet/aranjament real, asa cum a fost realizat si livrat la comanda online a unui client Floria. Accesoriile speciale (vaza, invelis) sunt incluse in pret doar daca se mentioneaza in descrierea produsului.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu